Hızlı Konu Açma

Hızlı Konu Açmak için tıklayınız.

Son Mesajlar

Konulardaki Son Mesajlar

Reklam

Forumda Reklam Vermek İçin Bize Ulaşın

Bütün Hunter Yetenekleri

YaSa22

Fahri Üye
Fahri Üye
Katılım
12 Temmuz 2014
Mesajlar
2,293
Tepkime puanı
2
Puanları
0
Konum
GTA
HUNTER YETENEKLERİ


1- RANK’I Olmayan ve Bir Defada Öğrenilen Skiler.

Level 4 – ASPECT OF THE MONKEY: Dodge (vuruşlardan kaçınma) şansını %18 artırır. Sadece bir adet Aspect aktif olabilir. Ranged bir klas olduğumuzdan, sadece level kasarken kaçınılamayan gank mele durumlarında kullanılır ama fazlaca kullanılmaz.

Level 8 – CONCUSSIVE SHOT: Hedefin koşma hızını 4 saniye boyunca %50 yavaşlatır (DAZE). MM Talentdeki 2 puan Improved Concussive Shot, daze’yi +2 saniye arttırır. Dazed bir hedefe atılan Steady Shot +175 daha hasar verir.

Level 10 – CALL PET: Etki alanından çıkmış peti çağırmaya yarar. Etki alanından çıkmış petin cast butunları da yok olur. Pet yoksa, öldü ise veya bütün petler stable’de ise bir işe yaramaz.

Level 10 – DISMISS PET: Halihazırda kullandığınız peti Call Pet ile çağırana kadar ortadan kaldırır. Dismiss’den sonra Call Pet’le çağrılan petin happy(mutluluğu) %50 oranında azalır.

Level 10 – REVIVE PET: Ölmüş peti canlandırmaya yarar. Pet %15 HP ile dirilir. BM talentindeki Improved Revive Pet’e verilen 2 puan, revive pet cast süresini 6 saniye azaltır, Mana harcamasını %40 azaltıp, +%30 can ile canlanmasını sağlar. BM talent ağacının önemli bir dalıdır. Glyph Of Revive Pet ise Revive Pet cast esnasında aldığınız hasardan doğan cast time gerileme ve yavaşlamasını bertaraf eder.

Level 10 – TAME BEAST: Pet evcilleştirme. Bu süreç esnasında (max 20 saniye) armor %100 azalır. Tame esnasında petin dikkati başka yere dönerse (damage almak gibi) cast bozulur. Pet başarıyla evcilleştirildiğinde unhappy(mutsuz) konumdadır. Uygun yiyecekler beslenmeli veya Glyph of Med Pet varsa heallenip mutluluğu arttırılmalıdır. Eskiden pet unhappy’de uzun süre kalınca vahşileşip kaçıyor veya hunter’a saldırıyordu ama gelen bir patch’le bu kalktı galiba.

Level 10 – TRACK HUMANOID: İnsan tiplerini izleme. Minimap menzili dahilindeki tüm Humanoid(İnsansı) varlıkları, minimap’de gösterir. Horde tarafındaki Undead’lar da Humanoid olarak görünür. SV talentindeki Improved Tracking’e verilen 5 puanla, target’a göre seçilen track, +%5 hasar arttırır. Bu her tracking türü için geçerlidir.

Level 12 – DISTRACTING SHOT: Dikkat çekme atışı. Bu atış yapıldığında hedefin aggro’su size kayar ve size saldırır. Solo’da pet ölmek üzereyken, PvE’de casterlardan mob çekmek için kullanılır. Dikkatli kullanılması gereken bir atıştır.

Level 12 – WING CLIP: Kanat Kırma. Türkçe’de vurulan av kuşunda kullanılan bir terim. Melee yapılan bur vuruşla hedefin haraket kabiliyeti 10 saniye boyunca %50 azalır. PvP’de ve PvE’de hunter’ın biricik dostu, Wing Clip + Disengage’dir.

Level 14 – EAGLE EYE: Kartal gözü. Kapalı olmayan alanlarda, çok uzak bir mesafeyi 1 dakika boyunca görebilmeyi sağlar. Ayrıca Engineer’lar da bu skili yaptıkları bir gözlükle kullanabiliyordu herhalde.

Level 14 – EYES OF THE BEAST: Petinizin direk kontrolünü elinize alırsınız. Petinizi gözünden görür ve istediğiniz yeri gezebilirsiniz. Petle saldırıda yapılabiliyor, hatta pet damage’ini artıran bir Glphy’de var ama kullananı ne duydum, ne de gördüm.

Level 14 – SCARE BEAST: Hayvan korkutma büyüsü. 1,5 saniye cast time’ı vardır. Hedeflediğiniz Beast türü hayvanlara 10 saniyeliğine Fear (korkutma) büyüsü. Priest ve Warlock’ların fear’ı gibi. Fear halindeyken damage verirseniz fear’dan çıkabilir de, çıkmayabilir de. Tüm Hunter petlerinde ve beast sınıfı moblarda Scare Beast kullanılabilir. Warlock peti olan Felhunter demon sınıfı olduğundan fear yemez.

Level 16 – ASPECT OF THE CHEETAH: Çita açısı. Koşma hızını %30 oranında arttırır, fakat bu esnada damage alırsanız, 4 saniye dazed yani %50 hızınız yavaşlar. BM Talentdeki Pathfinding’e verilen 2 puan ile +8 daha hızlanılır. Mount’da +10daha hızlanır.

Level 18 – TRACK UNDEAD: Undead’ları izleme. Minimap menzili dahilindeki tüm Undead varlıkları, minimap’de gösterir.

Level 20 – ASPECT OF VIPER: Mana arttırma modu. Bu aspect açıldığında, mele ve ranged atışların damage’i %50 azalır fakat her 3 saniyede toplam mana değerinin %4’ü olarak mana dolar.

Level 20 – DISENGAGE: Combat modunda iken Disengage yapıldığında geriye doğru zıplatır. Arkanız meyilli ise baya uzun bir atlayış olabilir ve fall damage de yiyebilirsiniz. Fakat arkanız dik yamaç veya değecek bir şey varsa çok az geri zıplanır. Glyph Of Disengage CD’yi 5 saniye düşürür ve çoğu Hunter PvP talentinde bu Glyph’i kullanır. SV talentindeki Survial Tactics’de 2 puan Disengage CD’sini 4 saniye azaltır.

Level 22 – SCORPID STING: Bu sting hedefe atıldığında 20 saniye boyunca hedefin melee ve ranged hit ratingini( vurma şansı) %3 düşürür. MM talent’de üstüne Chimera Shot atılırsa hedefi 10 saniye disarm eder. RAID leader bazen Serpent Sting yerine Boss’a Scorpid Sting atılmasını da isteyebilir. Tank’a yardımcı bir stingdir. Hedefte sadece bir tek sting aktif olabilir.

Level 24 – BEAST LORE: Hedeflenen yaratık hakkında bilgi verir. Genelde evcilleştirilecek petler hakkında bilgi sahibi olmak için kullanılır. Hedefin Damage, HP, Armor, Nelere resistleri olduğunu ve ne tür yiyeceklerle beslendiği bilgisini verir.

Level 24 – TRACK HIDDEN: Minimap’de ki Stealth (gizli) veya hidden (görünmez) hedefleri fark etme özelliğini yüksek oranda arttırır. Stealth’daki rogue’u yakalayabilmenizi sağlar.

Level 26 – RAPID FIRE: 15 saniye boyunca ranged atış hızını %40 oranında arttırır. Steady Shot’un cast süresini de kısaltır. 5 dakika CD’si vardır. MM talentindeki Rapid Killing’e verilen 2 puan, CD’sini 2 dakika düşürür. Boss fight’ların ilk başında kullanılmalıdır.

Level 26 – TRACKING ELEMENTALS: Minimap menzilindeki tüm Elemental hedefleri gösterir.

Level 28 – FROST TRAP: Yere bir buz tuzağı yerleştirir. Hedef yaklaştığında aktif olur ve 10 yard çapında bir buzul alan oluşturur. Bu alandaki tüm hedeflerin hareketini %50 oranında azaltır. SV talentindeki Entrapment’a 3 puan verilirse, Frost Trap’e giren herkes 4 saniye boyunca harektsiz kalır. SV talent’deki Trap Mastery’e 3 puan verilirse trapin kalma süresi %30 artar. Glyph of Frost trap ise 10 yard olan tuzak çapını 12 yarda çıkarır.

Level 30 – ASPECT OF THE BEAST: Bu aspect açıldığında untrackable(izlenemez) olunur ve hunter ve petinin mele damage’i %10 artar.

Level 30 – FEIGN DEATH: Ölme taklidi. Hunter bu skill’le ölme taklidi yapar. Yere düşüp ölür ve 6 dakika boyunca ööle ölü yatabilir. Aggro sıfırlanır. Dot ve Area effect damage’ler işlemeye devam eder. Düşük level her mob’a Feign Death işler. Yüksek level elite ve instance elite mob ve bosslara resistlerine göre yemeyedebilir. PvP’de genelde karşı taraf bu numarayı yemez ama hedeften çıkardığı için hunter’a cast edilmekte olan büyü bozulur. Düşman hunter veya Warlock’un peti size saldırmayı bırakır (ama tekrar saldırtırsa yerdeyken bile petler saldırırlar). Feign Death’de iken Undead’lar sizi Cannibalize(cesedinizi yiyip can doldurma) eder ki bu dayanılacak birşey değildir. Aggro’dan kurtulmak için yegane yetenektir. 30 saniye CD’si vardır. Genelde her PvE Hunter’da Glyph of Feign Death vardır ve CD’yi 5 saniye düşürür. Bir de SV talent’de Survival tactics’e verilen 2 puan, düşman mobların Feign Death resistlerini %4 azaltır. Ama pek kimseyi de görmedim bu talente puan veren.

Level 32 – FLARE: İşaret Fişeği. Atıldığı yerde 10 yard çapındaki alandaki bütün görünmez ve gizli hedefleri 30 saniye aşikâr eder.

Level 32 – TRACK DEAMONS: Minimap menzilindeki tüm Demon sınıfı hedefleri gösterir.

Level 36 – VIPER STING: Manası olan bir hedefe atıldığında 8 saniye boyunca %4 hedef manasını emer ve emdiği mananın %300’ünü hunter’a verir.

Level 40 – ASPECT OF THE PACK: 40 yard mesafede bulunan tüm grup ve RAID grup üyelerinin koşma hızını %30 arttırır. Dikkatli kullanmak gerekir. Bu etki altında damage alındığında daze olunur. Dikkatli kullanmak gerekir.

Level 40 – TRACK GIANT: Minimap menzilindeki tüm Giant sınıfı hedefleri gösterir.

Level 50 – TRACK DRAGONKIN: Minimap menzilindeki tüm Daragonkin sınıfı hedefleri gösterir.

Level 60 – DETERRENCE: 5 saniyelik bir sürede %100 Parry( savuştuma) skili verir. Bu esnada tüm melee, spell ve ranged ataklardan korunulur fakat karşı tarafa damage verilemez. Kaçılamayacak durumlarda kullanılabilecek güzel bir skill’dir. Bu esnada güzelce traplar yerleştirilebilir ve Disengage ile kaçılabilir.

Level 60 – TRANQUILIZING SHOT: Hedefin birer coşma ve magic bufflarını dispell (yok etme) ye çalışır. %100 dispell edecek diye bir garantisi yok maalesef. Paladin bubble’ı dispell edemez. Ama freedom’u yok edebilir. Bazı boss ve mobları dispell etmede faydalıdır. Şahsen PvP de kullanırım. Normalde 8 saniye CD’si vardır ama Gladiator eldiven ile CD’si 2 saniye daha düşürülebilir. Ice Block’a giren mageleri bazen dispell edebiliyor.

Level 66 – KILL COMMAND: Pet’e öldür komutu verir. 30 saniye süresince petin yaptığı her skill vuruşu %60 fazla hasarlı verdirir ama her bir skili vuruştan sonra %20 damage bonusu azalır.

Level 68 – SNAKE TRAP: Yere yılan tuzağı yerleştirme. Hedef yaklaşınca yılanlar hedefe saldırır. Birçok adette ama 3 çeşit yılan çıkar. Kimisi melee, kimisi posion, yavaşlatma tarzında zehirler verir. Hareket ve spell cast süresini düşürür. Düşmanın canını sıkar. SV Talent’de Entrapment’e verilen 3 puan, snake trap aktif olduğunda hedefi 4 saniye hareketsiz bırakır (stun değil). SV’de Trap Mastery’e verilen 3 puan ise yılan sayısını 6 adet artırır.

Level 70 – MISDIRECTION: Misdirection edilen hedef, hunter tarafından yapılan ilk 3 adet atıştaki aggroyu kendi üstüne alır. 30 saniye CD’si vardır. Genelde tanklara yapılır. Soloda ise moblar petin başına toplanıp pete yapılır ve Volley Shot çakılır.

Level 75 – MASTER’S CALL: Petteki root (druidler yapar) ve hareket kısıtlama spellerini kaldırır ayrıca hedefinindekini de kaldırırmış. Ama ben bu özelliği ya iyi kullanamıyorum, ya iyi bilemiyorum. Bir bilen açıklasa memnun olurum. Ortada makrolar da var ama tam kavrayamadım.

Level 80 – CALL STABLED PET: Bu skill’le Stable Master’a gitmeye gerek kalmadan, Stable’deki petlerinizden istediğinizi almanızı sağlar. 30 dakika CD’si vardır. Combat ta kullanılamaz.


2- Level’lere Göre RANK’ı Artan Skiller. (En üst Rank baz alınmıştır)

Level 79 – SERPENT STING: Hedef üzerine 15 saniye boyunca süren toplam RAP(Menzilli Atış Gücü)x0,2+1210 nature hasarlı dot koyar. Glyph of Serpent Sting dot süresini +6 saniye daha uzatır. Rogue’ların Stealth’a girmesini dot anında engeller. MM Talent’da Chimera Shot bu stingi refresh (tazeleme) eder. MM Talentdeki Improved Stings ile de damage +%30 daha arttırılabilir.

Level 79 – ARCANE SHOT: RAP*0.15+492 Arcane damage verir. 6 saniye CD’si vardır. BM ve MM talent’de ana damage skilerindendir. SV’de üvey evlattır. MM talendeki Improved Arcane Shot damage’ini %15 arttırır.

Level 76 – Hunter’s Mark: Hedefin üzerine kırmızı bir işaret koyar ve bütün ranged classlar tarafından +500 AP(Atack Power) fazlasıyla hedefe damage verilir. Hedefte mark varken hidden veya stealth’da olsa dahi görünür. Herkes de görür, ayrıca Minimap’da kırmızı olarak gözükür. MM talentdeki Improved Huntrer’s Mark Talentine verilen 3 puanla Bonus Attack Power %30 arttırılabilir ve hiç mana harcamaz cast etmek. Ayrıca Glyph of Hunter’s Mark ile de +%20 Bonus Attack Power daha kazanılabilir. Guild’lerde RAID içindeki MM bir Hunter’dan ranged DPS’yi arttırmak için bu ikili muhakkak istenir. Ama önemli olan sadece bu özelliği olan Hunter’ın mark koymasıdır. RAID’den önce kimin Mark koyacağını anlaşmak gerekir.

Level 77 – RAPTOR STRIKE: Melee damage + 335 hasar verir. Melee silah gerekir.

Level 80 – ASPECT OF DRAGONHAWK: Attack Power’ı +300 arttırır ve +18 Dodge verir. Hunter’da %90 bu aspect aktiftir. BM Talentindeki Improved Aspect of Monkey ile Dodge +%6 daha artabilir.

Level 80 – MEND PET: Peti 15 saniye süresince 5250 HP verir. Glpyh of Mend Pet heal etkisine mutluluk yükseltmeyi de ekler. Böylece peti besleme zahmetinden kurtulursunuz. Glyph Of Mending ise pet heali +%40 daha arttırır.

Level 78 – IMMOLATION TRAP: Yere konulan bu ateş tuzağına yaklaşan hedef RAPx0,1+1885 fire damage alır. Trap’in periyodik damage’leri SV talentindeki Lock&Load’ı %6 ihtimalle tetikleme şansına sahiptir. SV’deki Black Arrow ile aynı CD’yi kullanır. Frost trap’deki talentten gelen CD kısalması bu trap’de de aynıdır.

Level 80 – MONGOOSE BITE: AP*0,2+280 Melee damage verir.

Level 80 – MULTISHOT: Aynı anda 3 ayrı hedefe +408 ranged damage verir. MM talent’deki Concussive Barrage talentine verilen 2 puan’la hedefi 4 saniye daze’ler. MM talent Barrage’ye verilen 3 puan da damage’i %12 arttırır.

Level 60 – FREEZING TRAP: Yere konulan bu dondurucu trap’e yaklaşan hedef buz kesilip 20 saniye yerinde dona kalır. PvP BG’lerde tüm stun ve donmalar 10 saniyeyi geçmez. SV Talent’de Lock&Load’ı tetikler.

Level 77 – EXPLOSIVE TRAP: Geniş alana yayılan bu ateş trap’e yaklaşan hedeflere 20 saniye boyunca RAP*0,1+523 fire damage ve +900 damage verir. Ayrıca SV talende 3 puan verile Lock&Load’ı da %6 şansla tetikler.

Level 80 – VOLLEY SHOT: Atıldığı yerdeki 8 yard daire içine +353 Arcane damage’li 6 saniyede, 6 sortili atış yapar. Birçok mobun üşüştüğü yerde çok yüksek DPS verir. Ama aggro çekme ihtimalide yüksektir. Misdrection ile kullanılması tavsiye olunur. MM talent Barrage’ye verilen 3 puan da damage’i %12 arttırır.

Level 76 – ASPECT OF THE WILD: 30 yard çapındaki tüm grup ve RAID üyelerinin Nature Resistlerini +130 arttırır.

Level 77 – STEADY SHOT: 1,5 saniye cast time’ı olan bu atış ammo damage + RAP*01+252 damage verir. Dazed olmuş target’a +175 daha damage verir.

Level 80 – KILL SHOT: Atışların babası. 45 yarda kadar atılabilen ve %20’den az canı kalan hedeflede aktifleşen bu shot ile %200 silah damage + RAP*0,40+650 damage verirsiniz. PvP’de attıysanız %80 işi bitirir. 15 saniye CD’si vardır ama Glyph Of Kill Shot ile CD’si 6 saniye daha düşürülebilir ki çoğu Hunter’da bu Glyph baş köşe de durur. Critlendiği zaman 15.000 damage’i görmek kolaydır. Duel’de bir Priest’in bana, “bana 10k nasıl vurursun!...” diye sinirlendiğini hiç unutmam.
 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)

Üst