Hızlı Konu Açma

Hızlı Konu Açmak için tıklayınız.

Son Mesajlar

Konulardaki Son Mesajlar

Reklam

Forumda Reklam Vermek İçin Bize Ulaşın

Clash Royale Ender Kartlar ve Stratejileri

Siyah

Fahri Üye
Fahri Üye
Katılım
5 Haziran 2014
Mesajlar
6,948
Tepkime puanı
8
Puanları
1
Konum
Osmanlı
Clash Royale ender kartlar, kalitesi açısından ikinci sırada (kötüden iyiye) yer alan kartların bulunduğu kalite sınıfıdır. Bu kartları bulma konusunda pek fazla zorluk yaşamazsınız. Kartların büyük bir kısmının İksir maliyeti fazladır. Deste oluşturma konusunda bu kartların her birini bir araya getirmek çok uygun olmayabilir. Ender kalitesine sahip kartlar titizlikle kullanılmalıdır.
Mezar Taşı (3 İksir)


Mezar Taşı, Kemik Çukuru arenasına erişim sağlandıktan sonra açılabilen Ender bina kartları arasında yer almaktadır. Bu bina kartı 3 saniye arlıklarlaİskelet üretmektedir. Dikkatli olunmadığı zaman bu birlikler kuleleri tehdit edebilmektedir.
Mezar Taşı özellikle kara birliklerinin dikkatini dağıtmak için kullanılmaktadır. Üretilen birlikler doğrudan karşılarına çıkan birlikleri hedef almaktadırlar. Aynı şekilde gerek görüldüğü zaman binanın kendisini doğrudan binaları hedef alan birliklerin dikkatini dağıtmak için kullanabilirsiniz.
Mezar Taşı binasının üretim potansiyelini ve tehdit olma unsurunu göz önünde bulundurarak Savaş Destesi içerisinde mutlaka alan hasarı veren bir büyü kartı bulundurmalıdır.

Silahşor (4 İksir)


Silahşor, Eğitim Kampı bitirildikten sonra elde edilebilecek Ender kartlar arasında yer almaktadır. Güçlü hasar puanı nedeniyle sağlığı düşük olan her türlü birliğe karşı savunmada kullanılabilir. Bununla birlikte canı yüksek olan diğer birliklerle bir arada kullanılarak iyi bir saldırı stratejisinin parçası olabilir.
Silahşor genel olarak Okçular yerine kullanılabilen bir birliktir ama onlardan daha fazla İksir bedeline sahiptir. Uygun bir strateji içerisinde rahatlıkla kullanabilmektedir.
Her ne kadar Silahşor birliklerinin güçlü hasarları olsa bile birliklere saldırı durumunda belirgin bir önceliğe sahip olmadığı için sayıca üstün olan İskeletler gibi birlikler tarafından kolayca ortadan kaldırılabilir. Yine de atış menzillerinin yüksek olması nedeniyle etkileyici bir savunma veya saldırı birliği olabilmektedir.

Mini P.E.K.K.A. (4 İksir)


Mini P.E.K.K.A., Eğitim Kampı tamamlandıktan sonra elde edilen Ender kartlardan birisidir. Samuray kılıcıyla önüne çıkabilecek her türlü kara birliğiyle mücadele edebilecek güçte olsa bile oldukça yavaştır. Fakat normal P.E.K.K.A.’dan daha hızlıdır.
Mini P.E.K.K.A. birliği binaları hızlı bir biçimde yıkabilir fakat önünde ona saldıran hiçbir rakip birliğin olmaması gerekir. Hasar gücü yüksek olmasına rağmen dikkati kolayca dağılmaktadır. Dev gibi canı yüksek birliklerle bir arada kullanıldığında etkinlik gösterebilmektedir.
Mini P.E.K.K.A. çoklu birliklere karşı zayıf kalmaktadır. Goblin ve İskeletler kullanılarak kolayca ortadan kaldırılabilmektedir. Birçok oyuncu onu savunma stratejisi içerisinde de kullanmaktadır çünkü doğrudan binaları hedef alan birliklere karşı iyi bir savunma birliğidir.

Valkür (4 İksir)


Valkür, Goblin Stadyumu arenasına erişim sağlandıktan sonra elde edilebilen bir karttır. Valkür kara birliğidir ve etrafında yer alan kara birliklerine alan hasarı verebilmektedir. İskelet Ordusu, İskeletlerveGoblinler gibi hem yakından saldıran hem de düşük canları olan birlikleri ortadan kaldırabilmek için Valkür oldukça kullanışlı bir birliktir.
Valkür stratejik bir karttır. Alan hasarı verdiği için yeri geldiğinde çoklu menzilli birliklerin arasına bırakılarak alan hasarı sayesinde hepsini ortadan kaldırmada kullanılabilir. Savaş Destesi içerisinde Valkür varsa onu kullanırken dikkatli olmalısınız.

Domuz Binicisi (4 İksir)


Domuz Binicisi, P.E.K.K.A.’nın Oyun Evi arenasına erişim sağlandıktan sonra açılan Ender kartlardan birisidir. Domuz Binicisi hiçbir engel tanımadan doğrudan binaları hedef alan bir birliktir. Uygun stratejiler arasında her zaman kendisine yer bulabilmektedir.
Domuz Bincisi, Dev gibi yüksek cana sahip bir birlikle kombinasyon içerisinde kullanıldığında can yakıcı olabilmektedir. Dev rakip birliklerin dikkatini dağıtırken, Domuz Binicisi aradan sıyrılıp doğrudan kuleleri hedef alabilmektedir. En sık kullanılan diğer bir etkili taktik ise Domuz Binicisi ve Dondurma büyüsünün bir arada kullanılmasıdır. Dondurma büyüsüyle dondurulan birliklerden sıyrılan Domuz Binicisi hedef kuleyi saniyeler içerisinde ortadan kaldırabilmektedir.
Domuz Binicisi doğrudan binalara saldırdığından ötürü hava birliklerine karşı savunmasızdır. Ayrıca, diğer binalar tarafından dikkati kolayca dağıtılabilmektedir.

Alev Topu (4 İksir)


Alev Topu, Eğitim Kampı bitirildikten sonra alınabilen bir Ender büyü kartıdır. Oldukça güçlü alan hasarına sahip bir alev topu göndermenizi sağlayan bu büyü sayesinde rakiplerinizin birliklerini hızlı bir biçimde ortadan kaldırabilirsiniz.
Özellikle yüksek cana sahip olan birliklerin üzerinde kullanıldığında etkili olan bu kartı dilerseniz kuleleri yok etmek için de kullanabilirsiniz. Uygun bir kullanım söz konusu olduğu zaman çoklu hedefleri ortadan kaldırabilmek için etkili bir kart olabilmektedir.

Fırın (4 İksir)

Fırın, Büyü Vadisi bitirildikten sonra elde edilebilen bir karttır. Fırın, belirli aralıklarla Ateş Ruhu çıkarır. Kulübe destelerinin büyük bir kısmında bu kartı görebilirsiniz. Bunun yanında Fırın, özellikle kulübe destelerine karşı uygulanacak stratejilerde ön plana çıkmaktadır. Ateş Ruhları alan hasarı verdikleri için karşıdan gelen çoklu birlikleri kolayca ortadan kaldırabilmektedir.

Fırın kartını kullanan oyuncuların genel hedefi karşı tarafa alan hasarı verebilmektir. Bunun dışında bu kartın pek işlevsel bir yanı bulunmamaktadır. İksir bedeli nedeniyle oldukça esnek yapıda değildir fakat düzenli olarak Ateş Ruhları kullanmak isteyenler için avantajlı bir karttır. Fırın kartıyla ilgili daha bilgi istiyorsanızFırın Kartı Temel İpuçlarırehberine göz atabilirsiniz.

Dev (5 İksir)


Dev, Eğitim Kampı bitirildikten sonra erişim sağlanabilecek bir Ender karttır. Cüsseli yapısı sayesinde alınan hasarın büyük bir kısmını karşılayabilir ve saldırı yönünde kullanılan diğer kart birliklerinin önünde tank görevi görebilir. Gözden kaçırılan bir dev kuleleri tek başına indirebilecek kadar güçlüdür.
Dev doğrudan binaları hedef alır. Bu nedenle yalnız bırakıldığı zaman rakip birlikler tarafından kolayca öldürülebilir. Bunun yanında Mezar Taşı gibi binalarla dikkati kısa süre içerisinde dağıtılabilir. Hatta Mezar Taşı bu anlamda Dev birliklerine karşı en etkili binadır. Bu sebepten ötürü bu kartı kullanırken ekstra düşünmeli ve mutlaka belirli kombinasyonlardan faydalanarak ondan maksimum verim almaya çalışmalısınız.

Büyücü (5 İksir)


Büyücü, Büyü Vadisi arenasına erişim sağlandıktan sonra elde edilen kartlar arasında yer almaktadır. Yüksek cana sahip birlikleri savunmak için kullanılabilecek güçlü bir karttır.
Büyücü, Barbarlar ve İskeletler gibi birliklere karşı etkili olabilmektedir çünkü hem menzilli hem de alan hasarı veren bir birliktir. Ayrıca Balongibi ağır hava birliklerini ortadan kaldırma konusunda en kullanışlı birimler arasında yer almaktadır.

Goblin Kulübesi (5 İksir)


Goblin Kulübesi, Goblin Stadyumu arenasına erişim sağlandıktan sonra elde edilen Ender bina kartlarından birisidir. Goblin Kulübesi hayatta kaldığı sürece düzenli olarak Mızraklı Goblin üretmektedir.
Goblin Kulübesi yerleştirilirken üretilecek birliklerin hangi tarafa doğru gitmesi gerektiğini belirlemek önemlidir. Sola gitmelerini istiyorsanız sol kuleye yakın, sağa gitmelerini istiyorsanız sağ kuleye yakın yerleştirme yapmalısınız. Ayrıca kulübenin hayatta kalma süresini maksimum süreye çıkartmak için onu alt köşelerden birine yerleştirmeyi düşünebilirsiniz.
Goblin Kulübesi diğer birlik üreten binalara karşı üstün bir binadır çünkü ürettiği birlikler menzilli saldırı yapabilmektedir. Bu kulübe büyülerle kolayca hedef alınabilmektedir.

Bomba Kulesi (5 İksir)


Bomba Kulesi, Kemik Çukuru arenasına erişim sağlandıktan sonra alınabilen bir Ender bina kartıdır. Bomba Kulesi bir savunma binasıdır ve sadece kara birliklerine saldırabilmektedir.
Bomba Kulesi özellikle Dev gibi doğrudan binaları hedef alan birliklerin dikkatini dağıtmak için kullanılabilmektedir. Ayrıca düşük cana sahip çoklu birliklere karşı etkili bir savunma mekanizması haline dönüşebilmektedir.
Bomba Kulesi mutlaka Arena Kulelerine yakın kullanılmalıdır. Hava birlikleri tarafından kolayca yıkılabileceği için onlara ekstra koruma sağlamanız gerekebilmektedir.

Felaketi Kulesi (5 İksir)


Felaket Kulesi, P.E.K.K.A.’nın Oyun Evi arenasına erişim sağlandıktan sonra alınabilen Ender bina kartları arasında yer almaktadır. Felaket Kulesi, tekli hedef hasarı verebilmektedir ancak hasar miktarı oldukça güçlüdür.
Genel olarak Dev veya Balon gibi yavaş hareket eden ama canı yüksek olan hedeflere karşı etkili bir savunma binası olarak kullanılmaktadır. Çoklu hedeflere karşı etkisizdir çünkü tekli hedefleme gerçekleştirdiği için kısa sürede rakamsal üstünlük karşısında etkisiz kalabilmektedir.

İksir Toplayıcı (5 İksir)


İksir Toplayıcı, Kraliyet Arenası arenasına geçiş yapmayı başaranlar tarafından alınabilen Ender bina kartlarından birisidir. Düzenli olarak İksir üreterek oyuncunun destesinde yer alan kartları hızlı bir biçimde kullanmasını sağlamaktadır.
İksir Toplayıcı ve Ayna kartları bir arada kullanıldığı zaman bunu gerçekleştiren oyuncu her türlü saldırıya karşı kendini savunabilir hale gelebilmektedir. İksir üretimi iki katına çıktığı için hızlı bir biçimde kartlarını savaş alanına sürebilen oyuncu avantajlı olabilmektedir.
İksir Toplayıcısı kullanan bir oyuncuya herhangi bir büyü ile karşılık verip İksir Toplayıcı binasına zarar vermelisiniz. Böylece İksir Toplayıcısı bir miktar dahi olsa etkisini yitirebilecek ve karşıdaki oyuncunun stratejisinde değişiklikler yaşanabilecektir.

Roket (6 İksir)


Roket, Barbar Çanağı arenasına erişim sağlandıktan sonra elde edilen bir Ender büyü kartıdır. Oldukça güçlü bir roket fırlattığınız bu büyü sayesinde yüksek canlı rakip birimleri ortadan kaldırabilirsiniz.
Roket güçlü ama aynı zamanda kullanımı zor olan bir büyüdür. Hareket eden hedefleri vurabilmek için biraz beceriye ihtiyacınız vardır. Roketi dilerseniz yüksek canlı rakiplerin üzerinde kullanabilir veya roketle doğrudan düşük cana sahip kuleleri hedef alabilirsiniz.

Barbar Kulübesi (7 İksir)


Barbar Kulübesi, Barbar Çanağı arenasına erişim sağlandıktan sonra elde edilebilen bir Ender bina kartıdır. Her 14 saniyede 2 adet Barbar üretmektedir.
Barbar Kulübesi genel olarak Arena Kulesinin önüne yerleştirilerek Arena Kulesine ekstra koruma sağlanmaktadır. Bu açıdan Barbar Kulübesi etkili bir savunma binası olabilmektedir. Göz ardı edilme durumunda ise sürekli olarak üretilen Barbarlar oyuncular için sorun teşkil edebilmektedirler.

Üç Silahşor (9 İksir)

Üç Silahşor, Kraliyet Arenası arenasına erişim sağlandıktan sonra elde edilen kartlar arasında yer alır. Bu kart oldukça stratejik bir karttır çünkü İksir bedeli yüksek olduğundan doğru noktalarda kullanılmalıdır.

Her ne kadar üç birliği savaş alanına sürmenin rahatlığını yaşasanız bile rakip alan hasarı yüksek olan büyülerini kullandığı zaman üç birliği de kolayca ortadan kaldırabilmektedir.
 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)

Üst