Hızlı Konu Açma

Hızlı Konu Açmak için tıklayınız.

Son Mesajlar

Konulardaki Son Mesajlar

Reklam

Forumda Reklam Vermek İçin Bize Ulaşın

Kara Büyü Sura Taktikleri ... !

BOMBFACTORY

Uzman Üye
Uzman Üye
Trabzonspor
Katılım
5 Ocak 2014
Mesajlar
3,333
Tepkime puanı
6
Puanları
136
Kara Büyü VS Bedensel

Eğer elinizde Hortlak varsa işiniz kolaylaşır.Ve adamda siyah çelik zırh varsa birazda işiniz zorlaşır.Kendiliğinden %20 büyü savunması veriyor.Neyse adama yollayın vs.Açın ateş hayaletiyle korumayı.Sonra Vsye Başladınız.Sersemlikli kalkanınız olsa bile bazen bu özellik çalışmadığı için karanlık küre skilini kullanmıyoruz en çok damage vuran skilimizi kaybetmek istemeyiz herhalde birde üstüne 24 saniye dolum süresiyle.Vsye ATEŞ VURUŞ skili ile başlıyoruz.Zaten yere ayağını vurmasa bile damageyi anında yiyor adam.Sonra adam hamleyi basacak size.Eğer sersem yemediyseniz bile karanlık küre skilini kullanmayın daha zamanı değil.Sersem yediyseniz bile üzülmeyin ateş hayaleti açık.Sonra karanlık vuruş ve hayalet vuruş skillerini kullanın.Adam kılıç çevirme skilini kullandığı zaman sizde karanlık küreyi kullanın.Sonra dolan skillerinizi kullanın %99 düello sizindir.

Kara Büyü VS Zihinsel

Açın karanlık korumayı ve ateş hayaletini başlayın vsye.Burdada aynı taktiği yapacağız.Adam kılıç darbesini yapacağı an ateş vuruş yapın.Sonra karanlık küreyi kullanmayın zamanı gelince söylicem.Adamın skillerini kulanmasını bekleyin.Bekleyin dediysem sap gibi durmayacaksınız.Adam ruh vuruşu kullanırsa ruh vuruşu adamın tam karnındayken yana çekilin,adam şiddetli vuruş kullanırsa adam tam havaya zıplayınca yana çekilin yine.Ve burası önemli karanlık kürenin zamanı geldi ama şimdi kullanmayın adam güçlü vuruş yaptıktan sonra kullanın.Neden bekleyin dedim çünkü güçlü vuruşun sersemletme özelliği var.Burada skilden kaçma gibi bir durum yok çünkü ne zmana kullanacağını bilemiyoruz.Adam ayağını yere vurmasa bile anında sersemliyorsunuz.Sonra ölümcül skilimizi yani karanlık küremizi kullanıyoruz.Eğer adamda büyü hızı fazlaysa ozamana kadar adamın kılıç darbesi dolmuştur.O zaman karanlık küreyi kullanmayın hayalet vuruş ve karanlık vuruşu kullanın.Kılıç darbesini yine attıktan sonra karanlık küreyi kullanın.Sonra yine aynı taktkle skillerden kaçın ve işini bitirin.

Kara Büyü VS Yakın Dövüş Ninja (Bıçakçı)

Ninja zihinselden daha kolay.Vsyi MUTLAKA VE MUTLAKA siz gönderin.Adam kamuflajı basacak ve vsyi kabul edecek.Vsye basşladınız adam suikast için dibinize kadar girecek.Köşedeki haritadan mor noktayı takip edin dibinize girdiğinde basın ateş vuruşu.Sonra mecburen suikastı yiyeceksiniz gözükmesi için.Yediğiniz zaman hemen karanlık küreyi kullanın adamın yarı canı iner zaten.Sonra geri kalan skillerinizle işini bitirin.

Kara Büyü VS Uzak Dövüş Ninja (Okçu)

Bu sınıf sizi biraz zorlar.Skilden kaçma gibi bir durum yok.Uzağa kaçsanız bile damage yersiniz fakat yediğiniz damage azalır.Biz sadece zehirli oktan kaçalımki sersem ve zehir yemeyelim.Yemediğimiz zaman direk saldırıya geçin allah ne verdiyse dalın adama pat küt.Skilleriniz bittimi düz vurun.Çünkü skilden kaçma durumu söz konusu değil öyle yada böyle yiyeceksiniz.Bu yüzden en iyisi adamı tahtalı köye göndermeye çalışmak olacaktır.

Kara Büyü VS Büyülü Silah

Evet geldik kendi ırkımız olan suralara.İlk önce şunu söyliyeyim Aslan Ağzı Kalkan yoksa Büyülü Silahı devirmeyi kafanızdan çıkartın.Vsyi siz yollayın.Adam kabul ettiğinde kesin olarak büyü çözme atacaktır.Siz hiç beklemeyin Karanlık küre atın.Dua edinki büyü çözme etkisini göstermesin.Eğer öyle birşey olursa hayati skiliniz karanlık koruma ölür.Eğer öyle birşey olmassa sakın yanına gidip ateş vuruş çakmayın parmak darbesini yutarsınız.Bizim istediğimiz skillerinden kaçmak.Parmak Darbesini vurmaya geldiğinde hemen kenara çekilin böylece kurtulursunuz.Fakat çabuk sevinmeyin 10 saniyelik bir dolum süresine sahip.Hele birde büyü hızını yüksek tutmuşsa size baybay.Onun parmak darbesi dolmadan işini hızlı bitirin.Bu arada fazla olarak düz vuruşlar yapmayın büyülü zırhın yansıtması mevcut.Skillerinizi kullanın sürekli.Ve burası çok önemli RAKİBİNİZE ASLA DÜZ VURMASINI SAĞLAMAYINKİ HP NİZİ ÇALMASIN.

Kara Büyü VS Kara Büyü

Evet geldik zurnanın zort dediği yere.Burada herşeyiniz aynı.Vsyi mutlaka rakibimiz göndersinki karanlık küreden kaçalım.Adam kaçacağımızı tahmin ederek dibimize girer.Burada işe hareket hızı giriyor.Küpenizde Hareket Hızı varsa ve büyük boy mor pot kullanmışsanız işiniz bir hayli kolaylaşacak(Zırha Hız Taşı ekleyebilirsiniz Rüzgarın ayakkabıları alabilirsiniz vs.).Ve adamın üstüne sağ tıklayın ve birazcık uzaklaşın.Vsyi başlattığınızda hemen kaçın.Rakip Karanlık Küreyi kullanacak ve bizde kaçacağız.Kaçtığımız zaman ölümcül skilden kurtulduk demektir.Bu bizi uzun bir süre idare eder helede 24 saniye dolum süresiyle.Sonra adamın yanına geri gidin ve karanlık küreyi siz kullanın.Adam sinirden size pat küt dalacağı için kaçmak aklında olmaz(Öfkeyle Kalkan Zararla Oturur).Karanlık küreden sonra geri kalan skillerinizi kullanın.Sonra düz vuruşlar yapın ve skilleriniz dolduğundan yine kullanın hepsini.Adam yine karanlık küre atarsa aynı taktiği yapın ve sonunda tahtalı köye gönderin.

NOT: Karanlık Küreden Kaçmak için Geniş Bir Alan Gerekiyor Bu yüzden Daracık Alanlarda Vs Atmayın.

Kara Büyü VS Ejderha Gücü

Şamanlara geldik.Burada işiniz bir hayli kolay.Karanlık koruma sayesinde alacağınız büyülü skillerin damageleri çok az olacak.Hele birde kara büyü zırhı ve yeşil şebnem varsa skilleri hiç vurmayabilir.Burada önemli olan Büyü savunması çünkü şaman destekleri ona çok güç yüklüyor.Büyü Savunması olmadan Ejderha Yardımı sayesinde Kritik yerseniz siz bir hiçsiniz.Bu yüzden mümkün olduğunca büyü savunması yüksek olsun.Ama genelde Kara Büyüler kolay kesiyor şamanları.

Kara Büyü VS İyileştirme

Burada şamanın healı mevcut (Heal=HP Yüklemesi) sadece atağınız yüksek olsun yani zekalı itemler kullanmaya özen gösterin.Münkün olduğunca işini çabuk bitirin çünkü heal yapıyor.Fakat bütün şamanlar kara büyüye güçsüz kalıyor genelde.

Karaktere Göre Dikkat Etmeniz Gerekenler

Bedensel Savaşçı: Hamle kullanacağı zaman karanlık küre kullanmayın sersem yiyebilirsiniz.
Zihinsel Savaşçı: Skill vuruşları güçlü olduğu için skillerinden sürekli kaçın kaçtıktan sonra skill kulanın.(Kaç ve Saldır Metodu)
Yakın Dövüş Ninja: VS deyken kamuflaj yaptığı zaman haritadan takip ederek ateş vuruş yapın.Sizi düz vuruş yapıp fırlatmasına izin vermeyin Bıçak Çevirme skilini 3 defa yiyebilirsiniz buda size güle güle demektir.
Uzak Dövüş Ninja: Sadece Zehirli Okdan kaçınki zehir ve sersem yemeyin.Yerseniz adam dibinize girer ateşli oku çakar ve sizi postalar.Bu yüzden zehirli oku kullanacağı zaman kaçın.Sonra skillenizi istediğiniz gibi kullanabilirsiniz adamın işini çabuk bitirin yeter.
Büyülü Silah Sura: Büyü Çözme skilinden kurtulsanız yeter.Zamanınız varsa yeterli hareket hızı ile kaçabilirsiniz kullandığı zaman.Parmak Darbesi skilini yememeye çalışın sürekli yana kaçın ve düz vurmasına izin vermeyin HP nizi çalıp kendi HPsine eklemesin.Öyle olursa kullandığınız tüm skiller boşa gitmiş olur bu yüzden dikkatli olun.
Kara Büyü Sura: Büyü Savunmanıza dikkat edin.Mutlaka bir Kara Büyü Zırhı edinin.Bulamıyorsanız zırhınıza bileziğinize ve kaskınıza büyü savunması getirin.Yeşil Şebnem ve Mong Suyu da büyü savunması verir.Bunlar varsa işiniz kolay.Buradada sadece karanlık küre skilinden kaçın.Eğer ateş vuruşu fazla yiyorsanız adam size doğru gelirken çekilin skili boşa gitsin.(O kadar kolay birşey değil pratik yapın)

Ejderha Gücü ve İyileştirme Şaman: Burada zorlanmayacağınızı düşünüyorum.Ejderha Gücü Şamanın Ejderha Atışı skili çok kaçar bizde bundan faydalanıp kaçacağız.Rakip Elini havaya kaldırdığında hemen kaçın.Sonra karanlık küreyi kullanın.İyileştirmede rakibin işini hızlı bitirin.Düz vuruşlar falan önemsiz ne var ne yok dalıyoruzki heal yapıp hp si geri gelmesin.Burada karanlık küreniz az vuruyorsa hiç kullanmayın çünkü çok zaman harcıyor.Siz kullansanız rakip takla atmanızdan yararlanıp heal yapar.Karanlık küreyi gerekmedikçe kullanmayın.
 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)

Üst