Anlatım:
* Filezilla'ya Bağlanıyoruz,
* /usr/game/share/locale/turkey/quest İçine Atıcaz
* Dizinine Giriyoruz ve "at.quest" Dosyasını Buluyoruz.
Quest Haline Getirme İşlemini Videodaki Adımları İzleyerek, Sadece İsim Değiştirerek Yapabilirsiniz.!
".quest" Uzantılı Hale Getirilmesi; (Videolu.!)
Tam Ekran:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~
".quest" Uzantılı Hale Getirilmesi; (Yazılı)
* Quest içeriklerimizden birini seçelim, ( Ben potlarla ilgili paylastigim ilk quest icerigimi seciyorum. )
* Ardından, Yeni bir metin belgesi açıp, verdiğim içeriği "Ctrl+C", "Ctrl+V" yöntemi ile yapıştırıyoruz,
* Dosya > Farklı Kaydet secenegine tıklıyoruz,
* Gelen yeni ekranda "Kayıt Türü"nü, '''''Tüm Dosyalar''''' Olarak seçiyoruz,
* Üstteki Metin Belgemizin adının sonuna da """ .quest """ yazıyoruz,
* Ardından "Kayıt Et" Butonuna tıklayarak işlemimizi tamamlamış oluyoruz...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~
* Filezilla'ya Bağlanıyoruz,
* /usr/game/share/locale/turkey/quest İçine Atıcaz
* Dizinine Giriyoruz ve "at.quest" Dosyasını Buluyoruz.
Kod:
[I][B][I][B]quest phoenix begin state start begin when 40005.use begin local old_horse_name = horse.get_name() ; if string.len(old_horse_name) == 0 then say_title("Evcil Hayvan") say_reward("Hala phoenixinizin ismi yok.") say_reward("Pet isim degistirme yüzügünden isim veriniz.") say_reward("") say_reward("UYARI:İsim Veriniz.") say_reward("Hey!") return end chat("Phoenix Basariyla Cagirildi.!") chat("Bu Evcil Hayvan Sana Güc Vericek.") chat("Dikkat Ona Zarar Verme!") affect.add_collect(apply.CON,25,60*60*24*365*60) affect.add_collect(apply.INT,25,60*60*24*365*60) affect.add_collect(apply.STR,25,60*60*24*365*60) affect.add_collect(apply.DEX,25,60*60*24*365*60) affect.add_collect(apply.MAX_HP,5000,60*60*24*365* 60) horse.set_level ("22") horse.unsummon() horse.summon() set_state(back) end end state back begin when 40005.use begin chat("Phoenix Geri Gönderildi.!") affect.remove_collect(apply.CON,25,60*60*24*365*60 ) affect.remove_collect(apply.INT,10,60*60*24*365*60 ) affect.remove_collect(apply.STR,10,60*60*24*365*60 ) affect.remove_collect(apply.DEX,10,60*60*24*365*60 ) affect.remove_collect(apply.MAX_HP,5000,60*60*24*3 65*60) horse.unsummon() horse.set_level ("21") set_state(start) end end end
[/B][/I][/B][/I]
".quest" Uzantılı Hale Getirilmesi; (Videolu.!)
Tam Ekran:
Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Linkleri görebilmek için Üye Girişi yapın veya ücretsiz olarak Kayıt Olun
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~
".quest" Uzantılı Hale Getirilmesi; (Yazılı)
* Quest içeriklerimizden birini seçelim, ( Ben potlarla ilgili paylastigim ilk quest icerigimi seciyorum. )
* Ardından, Yeni bir metin belgesi açıp, verdiğim içeriği "Ctrl+C", "Ctrl+V" yöntemi ile yapıştırıyoruz,
* Dosya > Farklı Kaydet secenegine tıklıyoruz,
* Gelen yeni ekranda "Kayıt Türü"nü, '''''Tüm Dosyalar''''' Olarak seçiyoruz,
* Üstteki Metin Belgemizin adının sonuna da """ .quest """ yazıyoruz,
* Ardından "Kayıt Et" Butonuna tıklayarak işlemimizi tamamlamış oluyoruz...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~