Hızlı Konu Açma

Hızlı Konu Açmak için tıklayınız.

Son Mesajlar

Konulardaki Son Mesajlar

Reklam

Forumda Reklam Vermek İçin Bize Ulaşın

Akbil'in kullanımı sona erdi

ALABEYİ

Fahri Üye
Fahri Üye
Galatasaray
Katılım
3 Eylül 2014
Mesajlar
1,191
Tepkime puanı
2
Puanları
126
Konum
Adana
Haber 7’nin haberine göre, ilk kullanıma 1995'te başlandı. Kağıt biletin yerine kullanılmaya başlanmıştı. Kısa sürede benimsendi ceplerdeki yerini aldı. Sözünü ettiğimiz, hergün milyonlarca İstanbullu'nun kullandığı Akbil... Ancak Akbil kullanımı 1 Ocak itibari ile sona erdi.

Akbilini değiştirme esnasında problem yaşayanlar, ALO 153 çağrı merkezini arayarak bildirimde bulunabilecekler.

Akbil kullanıcıları, Akbillerini 2 bin İstanbulkart yükleme bayisinden, 22 İstanbulkart başvuru merkezinden, İstanbulkart mobil başvuru merkezinden, 60 İETT gişesinden ücretsiz olarak değiştirebilecekler.
 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)

Üst