Merhaba şimdi sizlere serverınıza şans oyunlarını eklemeniz için kodları veriyorum buyrun questimiz
KURULUM
önce dosyanın adını casper.quest olarak ayarlıyoruz.
ardından filezillaya bağlanıp /usr/game/share/locale/turkey/quest
dizinine atıyoruz.
Ardından;
Putty'e bağlanıp;
cd /usr/game/share/locale/turkey/quest
ENTER
./qc casper.quest
ENTER
Ve Reboot.
Kod:
quest casper beginstate start begin
when 20095.chat."CasNel Eğlence" begin
say ( "Merhaba Casnel Eğlencesine Hosgeldin" )
say ( "Şans Oyunu Oynamak istiyormusun ?" )
say ( "Bağımlılık yapabilir :)" )
say ( "Paranı Kaptırma Dikkatli Ol :)")
say ( "Bunun İçin Bana Bir Bedel Ödemelisin" )
say ( "Aşırıya Kaçma Dediğim Gibi Bağımlılık Yapar." )
say_reward ( "Bu İş İçin 100.000 Yang Ödemeye Hazırmısın" )
say("")
say ( "Devam Ediyormusun" )
local s = select ("Evet" , "Hayır")
if s == 2 then
say ( "İyi günler" )
say ( "Daha Sonra" )
say ( "Görüşürüz" )
return
end
if pc.gold < 100000 then
say ("Bu iş için 100.000 yang gereklı!")
say ("")
say ("100.000 yangını alıyorum")
return
end
pc . changegold ( - 100000 )
say_item ( "." , 1 , "" )
say_item ( "." , 1 , "" )
say_item ( "." , 1 , "" )
say_reward("Bu Şekilde Ayni Resimleri Bulmalısın Başlayalım Mı?")
local option = select ( "Evet" , "Hayır" )
if option == 2 then
return
end
pc . changegold ( - 100000 )
local s = number(27802, 27823)
local m = number(27802, 27823)
local l = number(27802, 27823)
say_title("Devam")
say_item ( "." , s , "" )
say_item ( "." , m , "" )
say_item ( "." , l , "" )
local cambia = select ( "Kolay (1m) verir" , "Orta (2m)verir" , "Zor (3m) verir" , "Kapat")
if cambia == 1 then
local m = number(27802, 27823)
local l = number(27802, 27823)
say_item ( "." , s , "" )
say_item ( "." , m , "" )
say_item ( "." , l , "" )
if s == m == l then
say ( "Tebrikler 3.000.000 yang kazandınız" )
pc . change_gold ( 3000000 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler 3m kazandınız! <---" )
end
if s == m then
say ( "Tebrikler 1.000.000 yang kazandınız." )
pc . change_gold ( 1000000 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler 1m yang yazandınız! <---" )
end
if s == l then
say ( "Tebrikler" )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " 3de aynı geldi tebrikler!<---" )
end
if m == l then
say ( "Tebrikler." )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " 3de aynı geldi tebrikler!<---" )
end
if s == 27816 and
m == 27816 and
l == 27816 then
say ( "Tebrikler! Abanoz Küpe Kazandı!" )
pc . give_item2 ( "17109" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Abanoz Küpe Kazandınız +9! <---" )
end
if s == 30047 and
m == 30047 and
l == 30047 then
say ( "Tebrikler! Zehir Kılıcı Kazandı!" )
pc . give_item2 ( "189" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler Zehir Kılıcı Kazandınız <---" )
end
if s == 30050 and
m == 30050 and
l == 30050 then
say ( "Tebrikler! Bir beyaz inci kazandız" )
pc . give_item2 ( "27992" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir beyaz inci kazandı <---" )
end
if s == 30021 and
m == 30021 and
l == 30021 then
say ( "Tebrikler Mavi İnci Kazandınız." )
pc . give_item2 ( "27993" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler Mavi İnci Kazandınız. <---" )
end
if s == 30010 and
m == 30010 and
l == 30010 then
say ( "Tebrikler kırmızı İnci Kazandınız.!" )
pc . give_item2 ( "27994" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler Kırmızı İnci Kazandınız. <---" )
end
if s == 30005 and
m == 30005 and
l == 30005 then
say ( "Tebrikler! Şeytan Kanadı Çakram Kazandın.!" )
pc . give_item2 ( "1139" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Şeytan Kanadı Çakram Kazandınız <---" )
end
if s == 30002 and
m == 30002 and
l == 30002 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız." )
pc . give_item2 ( "27987" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandı! <---" )
end
if s == 30008 and
m == 30008 and
l == 30008 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "25040" , 1 )
pc . give_item2 ( "25040" , 1 )
pc . give_item2 ( "25040" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
say ( "Kartlarda, sevgi şanssız yılında Lucky" )
end
if cambia == 2 then
local m = number(27802, 27823)
local l = number(27802, 27823)
say_item ( "." , s , "" )
say_item ( "." , m , "" )
say_item ( "." , l , "" )
if s == m == l then
say ( "Tebrikler 3.000.000 yang kazandınız" )
pc . change_gold ( 3000000 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler 3m kazandınız <---" )
end
if s == m then
say ( "Tebrikler 1.000.000 yang kazandınız" )
pc . change_gold ( 1000000 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler 1m kazandınız <---" )
end
if s == l then
say ( "Tebrikler" )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız!<---" )
end
if m == l then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız." )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız!<---" )
end
if s == 27822 and
m == 27822 and
l == 27822 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız!" )
pc . give_item2 ( "71051" , 1 )
pc . give_item2 ( "71052" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız! <---" )
end
if s == 27816 and
m == 27816 and
l == 27816 then
say ( "Tebrikler! Aslan Kılıcı kazandız" )
pc . give_item2 ( "199" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Aslan Kılıcı Kazandız <---" )
end
if s == 30047 and
m == 30047 and
l == 30047 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "50513" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30050 and
m == 30050 and
l == 30050 then
say ( "Tebrikler! Orkide Çan kazandız" )
pc . give_item2 ( "5129" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Orkide Çan Kazandız <---" )
end
if s == 30021 and
m == 30021 and
l == 30021 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "27993" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30010 and
m == 30010 and
l == 30010 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "27994" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30005 and
m == 30005 and
l == 30005 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "25041" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız! <---" )
end
if s == 30002 and
m == 30002 and
l == 30002 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "27987" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30008 and
m == 30008 and
l == 30008 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "25040" , 1 )
pc . give_item2 ( "25040" , 1 )
pc . give_item2 ( "25040" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
say ( "Başlayalım" )
end
if cambia == 3 then
local m = number(27802, 27823)
local l = number(27802, 27823)
say_item ( "." , s , "" )
say_item ( "." , m , "" )
say_item ( "." , l , "" )
if s == m == l then
say ( "Tebrikler 3m yang kazandınız." )
pc . change_gold ( 3000000 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler 3m yang yazandınız <---" )
end
if s == m then
say ( "Tebrikler 1m yang kazandınız." )
pc . change_gold ( 1000000 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler 1m yang kazandınız <---" )
end
if s == l then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız!<---" )
end
if m == l then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız." )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız!<---" )
end
if s == 27822 and
m == 27822 and
l == 27822 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "71051" , 1 )
pc . give_item2 ( "71052" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 27816 and
m == 27816 and
l == 27816 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "17109" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30047 and
m == 30047 and
l == 30047 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "50513" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30050 and
m == 30050 and
l == 30050 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "27992" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30021 and
m == 30021 and
l == 30021 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "27993" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30010 and
m == 30010 and
l == 30010 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "27994" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30005 and
m == 30005 and
l == 30005 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "25041" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30002 and
m == 30002 and
l == 30002 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "27987" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30008 and
m == 30008 and
l == 30008 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "25040" , 1 )
pc . give_item2 ( "25040" , 1 )
pc . give_item2 ( "25040" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
say ( "Başlayalım" )
end
if cambia == 4 then
if s == m == l then
say ( "Tebrikler 3m yang kazandınız." )
pc . changegold ( 3000000 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler 3m yang kazandınız <---" )
end
if s == m then
say ( "Tebrikler 1m yang kazandınız" )
pc . changegold ( 1000000 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler 1m yang kazandınız <---" )
end
if s == l then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız<---" )
end
if m == l then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
pc . give_item2 ( 27803 , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız<---" )
end
if s == 27822 and
m == 27822 and
l == 27822 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "71051" , 1 )
pc . give_item2 ( "71052" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 27816 and
m == 27816 and
l == 27816 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "17109" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30047 and
m == 30047 and
l == 30047 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "50513" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30050 and
m == 30050 and
l == 30050 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "27992" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30021 and
m == 30021 and
l == 30021 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "27993" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30010 and
m == 30010 and
l == 30010 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "27994" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30005 and
m == 30005 and
l == 30005 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "25041" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30002 and
m == 30002 and
l == 30002 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "27987" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
if s == 30008 and
m == 30008 and
l == 30008 then
say ( "Tebrikler! Bir cisim kazandız" )
pc . give_item2 ( "25040" , 1 )
pc . give_item2 ( "25040" , 1 )
pc . give_item2 ( "25040" , 1 )
notice_all ( "---> " .. pc.get_name() .. " Tebrikler! Bir cisim kazandız <---" )
end
say ( "İyi Günler" )
end
end
end
end
KURULUM
önce dosyanın adını casper.quest olarak ayarlıyoruz.
ardından filezillaya bağlanıp /usr/game/share/locale/turkey/quest
dizinine atıyoruz.
Ardından;
Putty'e bağlanıp;
cd /usr/game/share/locale/turkey/quest
ENTER
./qc casper.quest
ENTER
Ve Reboot.
Son düzenleme: