Hızlı Konu Açma

Hızlı Konu Açmak için tıklayınız.

Son Mesajlar

Konulardaki Son Mesajlar

Reklam

Forumda Reklam Vermek İçin Bize Ulaşın

Savaş ve Taktikler

BOMBFACTORY

Uzman Üye
Uzman Üye
Trabzonspor
Katılım
5 Ocak 2014
Mesajlar
3,333
Tepkime puanı
6
Puanları
136
Call of Gods oyununda zafer ya da mağlubiyet çeşitli etkenlerin bir arada olmasıyla ortaya çıkar.Kullanılan birimlerin türü, sayısı, kahramanların sahip oldukları beceriler ve özellikler, kalenizde geliştirmiş olduğunuz teknolojilerin seviyesi, formasyonlar, ekipmanlar vb. gibi yapıların durumuna bağlıdır.Savaş esnasında hangi birimler kendilerine gelen sırayla saldırı durumuna geçip atak yaparlar. Hareket öncelikleri hızları en yüksek olan birimlere aittir.Örneğin: Uçan üniteler ve Atlı birlikler okçu ve piyade gibi daha yavaş olan birimlere göre daha çabuk hareket edip ilk saldırılarını gerçekleştirirler.Aşağıda sınıflarla ilgili HIZ bilgileri mevcuttur:
Piyade Hız : 3
Okçu Hız : 2Atlı Birlikler Hız : 4Büyücü Hız : 1Uçan Ünite sınıfları Hız : 6
Ünitenin hızı aynı zamanda yakın saldırı birimleri için; savaş alanında ne kadar kare ilerleyeceğini belirler.
İlerlediği kare sayısı hızıyla aynı orandadır. Ancak Okçular, Büyücüler ve Uçan Üniteler savaş esnasında hareket etmezler.Eğer aynı türde birden çok birim varsa komuta ve hareket önceliği ÇEVİKLİK özelliği en çok olan KAHRAMAN'ın biriminde olur.
DİĞER ÖZELLİKLER

NÜFUS : Kahramanın alacağı birim sayısını etkiler. 100 adet Piyade alabilen bir Kahramanın alabileceği Atlı Birlik adeti 50'dir bunun sebebi Piyade Sınıfının nüfusunun 1 Atlı Birliklerin ise 2 olmasındandır.SALDIRI : Daha yüksek bir saldırı değerine sahip birimlerin verdikleri hasar da daha çoktur. Birimlerin Saldırı değerlerinin yanındaki + olan yeşil değerler oyuncunun araştırmış olduğu teknolojiler ile bağlantılı olarak değişiklik gösterip artar.SAVUNMA : Savunma değerleri daha yüksek olan birimler düşman saldırılarına karşı daha fazla direnç gösterirler. Birimlerin Savunma değerlerinin yanındaki + olan yeşil değerler oyuncunun araştırmış olduğu teknolojiler ile bağlantılı olarak değişiklik gösterip artar.DAYANIKLILIK : Birimlerin yaşam puanı (HP) değerlerini etkileyen faktördür. Dayanıklılığı çok olan birimler daha fazla hasarı absorbe eder. Birimlerin Dayanıklılık değerlerinin yanındaki + olan yeşil değerler oyuncunun araştırmış olduğu teknolojiler ile bağlantılı olarak değişiklik gösterip artar.ÇEVİKLİK : Çevikliği daha yüksek olan birimlerin gelen düşman saldırılarından kaçma ihtimali daha yüksektir. Birimlerin Çeviklik değerlerinin yanındaki + olan yeşil değerler oyuncunun araştırmış olduğu teknolojiler ile bağlantılı olarak değişiklik gösterip artar.İSABET ORANI : İsabet oranı daha yüksek olan birimlere karşı düşmanın kaçma ihtimali daha az olur.Not: Unutulmaması gereken tüm bu değerlerin haricinde birimlerin atanmış oldukları Kahramanların potansiyel değeri ve özellikleri kullanılan birimlere çok büyük bir etkide bulunur.Potansiyeli en yüksek olan kahramanların bulunması kahraman ve ona bağlı birimlerinizin gücüne yaptığı katkı göz önünde bulundurulmalıdır. Bir diğer nokta ise Birimlerin yerleştirilmesindedir. Eğer hareket edebilen yakın saldırı birimleri savaş esnasında hareket etmeyen birimlerin arkasında yer alırsa gidecekleri yol kapalı olduğu için savaşta etkisiz olup saldırı yapamayacaktır.
SINIFLARIN ÖZELLİKLERİ

Piyade Sınıfı : Okçudan aldığı hasar daha azdır.Okçu Sınıfı : Atlı birliklere daha fazla hasar verir.Atlı Birlikler : Uçan Üniteler daha fazla hasar verirler.Büyücü Sınıfı : Piyade sınıfına daha fazla hasar verir.Uçan Üniteler : Büyücü Sınıfına daha fazla hasar verir.
 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)

Üst