Hızlı Konu Açma

Hızlı Konu Açmak için tıklayınız.

Son Mesajlar

Konulardaki Son Mesajlar

Reklam

Forumda Reklam Vermek İçin Bize Ulaşın

Ticaretle Yapılan Ruh Taşı Bugunu Engelleme | Yeni Quest |

DarkDays

Fahri Üye
Fahri Üye
Katılım
30 Haziran 2014
Mesajlar
321
Tepkime puanı
2
Puanları
0
Konum
hayatmmo.org
Web sitesi
www.hayatmmo.com
Bazı arkadaşlar iki tane çar açıp giriyor oyuna.
Ruh taşını skill penceresine (alttaki f1 falan) oraya koyuyor.
Sonra envanterdeki ruh taşına sol tıklayarak sürükle bırak konumuna getiriyor.
Ruh taşını açtığı diğer çarın üstüne bırakıyor ve aynı anda ruh taşını skill penceresinde koyduğu tuşa basıyor.
Bu şekilde hem ruh taşı ticareti açılıyor hemde ruh taşı okuma penceresi.
Ruh taşı okuma penceresinde oluşan devam boşluklarında kabule basıyor ve ruh taşını diğer çara geçirebiliyor.
Envanterdeki ruh taşı kaybolmuş olsa bile skilli geliştirebiliyor yeterki ruh taşı penceresi açılsın.
Yani ruh taşını ticaretten yan çarına aktararak tek ruh taşıyla bütün skillerini p yapabiliyor.
------------------------------------------------------------------------------------


Kod:
PHP:
say_title ( "Grand Master Beceri Egitimi" ) say ( "" ) 
if pc . get_skill_group ( ) == 0 then 
say ( "Henüz çirak olarak baslamadin." ) 
say ( "" .. pc . get_skill_group ( ) ) 
return 
end 
if get_time ( ) < pc . getqf ( "next_time" ) then 
if pc . is_skill_book_no_delay ( ) then 
say_title ( "Grand Master Beceri Egitimi" ) 
say ( "" ) 
say ( "Kötü Ruhlari Kovma Kağıdını okuyarak, " ) 
say ( "Ara Vermeksizin İleri Derece Eğitime" ) 
say ( "Devam Edebilirsin." ) 
say ( "" ) 
wait ( ) 
say_title ( "Grand Master Beceri Egitimi" ) 
else 
say ( "Egitim Yaptiktan Sonra Yarim Gün" ) 
say ( "Dinlenmelisin." ) 
return 
end 
end 
local result = training_grandmaster_skill . BuildGrandMasterSkillList ( pc . get_job ( ) , pc . get_skill_group ( ) ) 
local vnum_list = result [ 1 ] 
local name_list = result [ 2 ] 
if table . getn ( vnum_list ) == 0 then 
say ( "Grand Master Beceri Egitiminden " ) 
say ( "Henüz Beceri Ögrenemedin." ) 
return 
end 
say ( "Grand Master Beceri Egitimi." ) 
say ( "Lütfen Grand Master Beceri Egitiminden " ) 
say ( "Ögrenmek İstediginiz Beceriyi Seçin." )  
local menu_list = { } 
table . foreach ( name_list , function ( i , name ) table . insert ( menu_list , name ) end ) 
table . insert ( menu_list , "Kapat" ) 
local s = select_table ( menu_list ) 
if table . getn ( menu_list ) == s then 
return 
end 
local skill_name = name_list [ s ] 
local skill_vnum = vnum_list [ s ] 
local skill_level = pc . get_skill_level ( skill_vnum ) 
local cur_alignment = pc . get_real_alignment ( ) 
local need_alignment = 1000 + 500 * ( skill_level - 30 ) 
test_chat ( "Güncel Derece:" .. cur_alignment ) 
test_chat ( "Gereken Derece: " .. need_alignment ) 
local title = string . format ( "%s Perfect Master Açarken %d Derece Düşecektir" , skill_name , skill_level - 30 + 1 ) 
say_title ( "Grand Master'in Beceri Egitimi" )  
say ( "Dereceni Egitim Sirasinda" ) 
say ( "Kaybettigin Zaman ,Zen Fasülyesi " ) 
say ( "Sayesinde Farki Azaltacaksin." )  
if cur_alignment < - 19000 + need_alignment then 
say_title ( "Grand Master'in Beceri Egitimi" )  
say_reward ( "Egitim için Yeterli Derece " ) 
say_reward ( "yok." ) 
return 
end 
if cur_alignment < 0 then 
say_reward ( string . format ( "Şimdiki Grand Master İçin %d Derece Düşecektir" , need_alignment , need_alignment * 2 ) ) 
say_reward ( "(Grand Master'in Beceri Egitimi)" ) 
need_alignment = need_alignment * 2 
elseif cur_alignment < need_alignment then 
say_reward ( string . format ( "Gereken Derece: %d" , need_alignment ) ) 
say_reward ( "Eger Şimdi Eğitim Yaparsan,Derecen " ) 
say_reward ( "Tarafsızdan Daha Düşük Olacak." ) 
else 
say_reward ( string . format ( "Gereken Derece: %d" , need_alignment ) ) 
end  
local s = select ( "Devam et" , "Kapat" ) 
if s == 2 then 
return 
end 
if cur_alignment >= 0 and cur_alignment < need_alignment then 
say_title ( string . format ( "%s Onayla" , title ) ) 
say ( "Eger Hala Grand Master Becerisi Öğrenmek" ) 
say ( "İstiyorsanız, Derece Puanını Düşürmeyi " ) 
say ( "Kabul Etmelisin" ) 
say ( "Bunun için kutuya "Egitim istiyorum" yazmalısın." ) 
say_reward ( "Egitim istiyorum" ) 
say ( "Egitim İstemiyorsaniz ENTER tusuna basin.." ) 
local s = input ( ) 
if s ~= "Egitim İstiyorum" then 
return 
end 
end 
if pc . count_item ( 50513 ) < 1 then
say_title ( "Bug Kontrol" ) 
say ( "Envanterindeki Ruh Tasi Kaybolmus Ne Hikmetse?" )
return
end
if get_time ( ) < pc . getqf ( "next_time" ) then 
if pc . is_skill_book_no_delay ( ) then 
pc . remove_skill_book_no_delay ( ) 
else 
say_title ( "Grand Master Beceri Egitimi" ) return 
end 
end 
pc . setqf ( "next_time" , get_time ( ) + time_hour_to_sec ( number ( 8 , 12 ) ) ) 
if need_alignment > 0 then 
if pc . learn_grand_master_skill ( skill_vnum ) then 
pc . change_alignment ( - need_alignment ) 
say_title ( string . format ( "%s Basari" , title ) ) 
if 40 == pc . get_skill_level ( skill_vnum ) then 
say ( string . format ( "%s iyi bir Master oldun" , skill_name ) )
else 
say ( string . format ( "Grand Master Beceri Egitimiyle %s Seviyeni %d Yükselttin" , skill_name , skill_level - 30 + 1 + 1 ) )
end
say_reward ( "Seviyeni Basari İle Yükselttin." ) 
say_reward ( string . format ( "%d Derece kullandin.." , need_alignment ) ) 
else 
say_title ( string . format ( "%s Basarisiz!" , title ) ) 
say ( "Becerini Yükseltemedin." ) 
say_reward ( "Biraz Derece Kaybettin." ) 
pc . change_alignment ( - number ( need_alignment / 3 , need_alignment / 2 ) )
end 
end

pc.remove_item (50513)


Kırmızı ile işaretlediğim yer benim eklediğim kısım. Biz bu eklenen kodlarla bu bugun önüne geçiyoruz. Nasıl mı ?

Ruh taşı questinin son aşamasında yani artık skilleri geliştirdiği aşamanın hemen önüne bir kaç dizin ekliyoruz.
Bu dizin envanterde Ruh taşı var mı diye tarama yapıyor. Envanterde ruh taşı varsa devam ediyor.
Eğer renvanterde ruh taşı yoksa hata mesajı bırakıp questi kapatıyor.
Yani artık envanterde ruh taşı olmadan skilleri geliştirme aşaması gerçekleşmiyor.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kurulum 1:
1- Yukarıda verdiğim kodun tamamını kopyalayın.
2- FTP giriş yapın ve şu dizine gidin: /usr/game/share/locale/turkey/quest/object/50513/use
3- bu klasördeki "training_grandmaster_skill.start" dosyasını not defteriyle açın.
4- içindeki kodların tamamını silip benim verdiğim kodları yapıştırın.
5- oyuna dönüp "/reload q" yazın ya da reboot atın.


Kurulum 2:
1- Altta verdiğim linki indirin.
2- İçindeki training_grandmaster_skill.start dosyasını FTP'deki /usr/game/share/locale/turkey/quest/object/50513/use içine atın.
3- Gelen değiştirme sorusuna evet deyin.
4- Oyuna gelin "/reload q" yazın ya da reboot atın.


Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Linkleri görebilmek için Üye Girişi yapın veya ücretsiz olarak Kayıt Olun




Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Linkleri görebilmek için Üye Girişi yapın veya ücretsiz olarak Kayıt Olun

 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)

Üst